شرکت در بخش فن بیان و سخنوری

شرایط و نحوه شرکت در بخش فن بیان و سخنوری

  1. هر شرکت کننده می تواند ،3 فایل تصویری 3 تا 5 دقیقه ای با موضوع < زندگی … من > از سخنرانی خود ضبط کرده در سایت بارگزاری نمایند.( دقت شود  تصویر و صدای شرکت کننده کاملا واضح بوده و زمان هر ویدیو بیش از 5 دقیقه نباشد چون در مرحله انتخاب رد می شود)
  2. فرمت هر فایل  MP4  و حجم حداکثر  20 مگابایت باشد  ( در صورت بالا بودن حجم با استفاده از  نرم افزار هندبریک  که لینکش را در همین صفحه گذاشته ایم حجم فایل را  کم کنید)
  3. ویدیو های ارسالی می تواند در هر فضایی ضبط شده باشند اما باید صدا و تصویر با کیفیت باشد.
  4. هر فایل  باید  به زبان انگلیسی با نام و نام خانوادگی و  سن  شرکت کننده  نامگذاری و به ترتیب شماره گذاری  شده و همراه با نام هر اثر که در فایل ورد به ترتیب شماره نوشته شده،  زیپ و سپس ارسال شود .
  5. پذیرفته شدگان بخش فن بیان و سخنوری باید آمادگی داشته باشند که در ایام برگزاری جشنواره درحضور داوران و مخاطبان متن اصلی خود را که حداکثر 5 دقیقه می باشد را به صورت زنده، اجرا کنند.

لینک دریافت رایگان نرم افزار هند بریک،  مخصوص  کم کردن حجم فیلم بدون کم شدن کیفیت :

   https://soft98.ir/multi-media/convert/3642-handbrake.html

 

   بنا به گزارش اغلب  معلمان و مدرسان کودک و نوجوان، یکی از مشکلات  این گروه سنی، نبود اعتماد نفس کافی در زمینه گفتگو و صحبت در حضور دیگران، خصوصا در جمع افراد نا آشناست.

بسیار دیده شده  است دانش آموزان مستعدی که به دلیل نداشتن مهارت فن بیان و مدیریت استرس و اضطرابشان درحضور جمع، قادر به ارایه هنر یا مهارت های خود نبوده و این مساله باعث شده تا از همسالان خود که این مهارت را داشته اند عقب افتاده و همین امر آنها را دچار سرخوردگی و یاس نماید.

به همین دلیل ما در جشنواره تیکا تلنت بخشی را به شناسایی و پرورش استعدادهای این حوزه و آموزش این مهارت به علاقمندانی که در این زمینه مهارت لازم را ندارند اما علاقمند هستند، اختصاص دادیم.

در دوره های فن بیان و سخنوری مهارت‌ها وتکنیک‌ها یی آموزش داده می شود تا شرکت کنندگان بتوانند برای بهبود کیفیت و کارآیی ارتباطات خود  از آن استفاده کنند.

  این فنون شامل توانایی‌هایی مانند تلفظ صحیح، استفاده از انواع صداها و حرکات بدنی، نحوه ساختاردهی و ارائه پیام، استفاده از زبان بدن، استفاده از روش‌های قانونی اقناع و متقاعدسازی، و توانایی در ایجاد تأثیر و اثرگذاری در مخاطبان است.

فن سخنوری به افراد کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از تبادل اطلاعات، انتقال ایده‌ها، و انجام ارتباطات بین فردی و اجتماعی بهره ببرند و ابزار بسیار کاربردی و اساسی برای همه ی گروه های سنی است که علاقمند به ارایه ی ایده ها و معرفی پروژه های خود می باشند.

امروزه ثابت شده یکی از مهارت های مهم برای هر گروه سنی که تمایل به پیشرفت و رشد در همه ی ابعاد زندگی دارند، یادگیری فنون سخنوری و مذاکره است  و برای دسیابی به این هدف ما در جشنواره تیکا تلنت،  علاوه بر کشف استعدادهای پنهان و آشکار  کودکان و نوجوانان به آنها  کمک می کنیم تا در حد عالی با کمک اساتید برجسته و با تجربه،  متناسب با نیاز و توانمندی خودشان ، رشد یافته و شکوفا شوند. 

Scroll to Top
اسکرول به بالا