دوره آموزشی فیلم سازی مستند با موبایل

یکی از فعالیت های جذاب و تاثیر گذار که با گوشی موبایل می توان انجام داد ساخت فیلم کوتاه است. فیلم کوتاه یکی از راه های ارتباط با دنیا می باشد چرا که اغلب در فیلم کوتاه مفاهیم عمیق و اثر گذار مطرح می شود که نیاز دنیای امروز که سرعت و خلاصه گویی را تامین می کند.

از این رو در صورت شناخت اصول اولیه فیلمسازی و داشتن کمی ذوق و استعداد هنری می توان در این رشته آثار ارزشمندی خلق کرد که نه تنها در جشنواره های داخلی بلکه در جشنواره های بین المللی نیز حضور پیدا کند.

دبیرخانه جشنواره تیکا تلنت، امکانی فراهمنموده اس تا آثار منتخب جشنواره  علاوه بر حضور در جشنواره های معتبر داخلی در جشنواره های بین المللی نیز شرکت داده شود  .

بدین منظور به جهت توانمند سازی هنرمندان شرکت کننده و علاقمند کارگاه هایی با حضور اساتید برجسته در این رشته برگزار می گردد که بستری عالی برای آموزش و ارتقای اطلاعات در این حوزه می باشد.

فیلم مستند، فیلمی است که بازیگری به صورت خاص ندارد و با بهره گیری از اشخاص، اتفاقات، موقعیت های حقیقی و واقعی، پیام و موضوعی را به شیوه ای زیبا و هنری روایت می کند. فیلمساز در این شیوه ، حقایق را آنگونه که هست به تصویر می کشد. یک اصل در مستند سازی بسیار مهم است و آن این است که هر چه قدر فیلم بتواند مخاطب را با خود همراه کند و حس همزاد پنداری و نزدیکی بیشتری با فیلم در او ایجاد کند آن فیلم موفق تر است.

Scroll to Top
اسکرول به بالا