دوره آموزشی فن بیان و سخنوری

   بنا به گزارش اغلب  معلمان و مدرسان کودک و نوجوان، یکی از مشکلات  این گروه سنی، نبود اعتماد نفس کافی در زمینه گفتگو و صحبت در حضور دیگران، خصوصا در جمع افراد نا آشناست.

بسیار دیده شده  است دانش آموزان مستعدی که به دلیل نداشتن مهارت فن بیان و مدیریت استرس و اضطرابشان درحضور جمع، قادر به ارایه هنر یا مهارت های خود نبوده و این مساله باعث شده تا از همسالان خود که این مهارت را داشته اند عقب افتاده و همین امر آنها را دچار سرخوردگی و یاس نماید.

به همین دلیل ما در جشنواره تیکا تلنت بخشی را به شناسایی و پرورش استعدادهای این حوزه و آموزش این مهارت به علاقمندانی که در این زمینه مهارت لازم را ندارند اما علاقمند هستند، اختصاص دادیم.

در دوره های فن بیان و سخنوری مهارت‌ها وتکنیک‌ها یی آموزش داده می شود تا شرکت کنندگان بتوانند برای بهبود کیفیت و کارآیی ارتباطات خود  از آن استفاده کنند.( لینک شرکت در دوره )  این فنون شامل توانایی‌هایی مانند تلفظ صحیح، استفاده از انواع صداها و حرکات بدنی، نحوه ساختاردهی و ارائه پیام، استفاده از زبان بدن، استفاده از روش‌های قانونی اقناع و متقاعدسازی، و توانایی در ایجاد تأثیر و اثرگذاری در مخاطبان است.

فن سخنوری به افراد کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از تبادل اطلاعات، انتقال ایده‌ها، و انجام ارتباطات بین فردی و اجتماعی بهره ببرند و ابزار بسیار کاربردی و اساسی برای همه ی گروه های سنی است که علاقمند به ارایه ی ایده ها و معرفی پروژه های خود می باشند.

امروزه ثابت شده یکی از مهارت های مهم برای هر گروه سنی که تمایل به پیشرفت و رشد در همه ی ابعاد زندگی دارند، یادگیری فنون سخنوری و مذاکره است  و برای دسیابی به این هدف ما در جشنواره تیکا تلنت،  علاوه بر کشف استعدادهای پنهان و آشکار  کودکان و نوجوانان به آنها  کمک می کنیم تا در حد عالی با کمک اساتید برجسته و با تجربه،  متناسب با نیاز و توانمندی خودشان ، رشد یافته و شکوفا شوند. .

Scroll to Top
اسکرول به بالا