دوره آموزشی نقاشی دیجیتال

نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتینگ چیست؟

(Digital painting) نوعی هنر با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری مانند ادوبی فتوشاپ است که با استفاده از تبلت های گرافیکی و قلم های اس پن انجام می شود.
یک هنرمند دیجیتال پینتینگ،  قلم خود را مانند قلم مو یا مداد به حرکت در آورده تا تکنیک های تصویرسازی و نقاشی خود را در یک برنامه نرم افزاری به اجرا درآورد. صفحه کامپیوتر، گوشی موبایل یا تبلت در این هنر، همان صفحه کاغذ یا بوم نقاشی است .

حُسنی که این روش نقاشی نسبت به نقاشی فیزیکی دارد، اولا در دسترس بودن همه ابزار در هر کجا که هنرمند حضور دارد می باشد و ثانیاً سرعت و دقت بالای هنرمند در انتخاب خطوط و رنگ ها است که این امکان فرصت خوبی را فراهم می سازد تا هنرمند در مدت زمان بسیار کمتر از نقاشی فیزیکی ، آثار جذاب ، متنوع و زیادی خلق کند.

 به همین دلیل، امروزه این رشته هنری یکی از پولسازترین رشته های هنری می باشد؛ چرا که اکثر بازی سازان کامپیوتری، انیماتورها، طراحان لباس، طراحان صنعتی و حتی افرادی که برای شبکه های اجتماعی نیاز به محتوا دارند، سرعت برایشان در اولویت است و مشتریان این هنر می باشند.

یکی از اهداف ما درجشنواره بعد از کشف استعداد شرکت کننده ها،  پرورش، هدفمند کردن و رساندن آنها به بازار کار و کسب درآمد می باشد که این رشته هنری همه ی این اهداف را  با هم دارا می باشد.

ما در کارگاه های استعداد پروری جشنواره “تیکا تلنت” این روش ترسیم هنری را  همراه با معرفی و آموزش نرم افزارهایی که برای طراحی با گوشی موبایل مناسب هستند در دو گروه سنی ( 5 تا 10 سال) و( 11 تا 18 سال) آموزش می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا